»Slogan I Feel Slovenia omogoča ravno to, da začutimo Slovenijo mnogo bolje.«
»Ključno je celotno doživetje prek vseh čutil. Kako doživeti in preizkusiti Slovenijo v enem paketu.«
»Pod blagovno znamko The Slovenia (Wonders) želeli povezati najboljše iz Slovenije, tako skozi medije kot predvsem v tem primeru tudi skozi čutila.«
»Izberi sebe, ne alkohola.«
»I get lockdown, but I get up again«
»Da bi ljudje razumeli, da The Slovenia Wonders ni samo prospekt oziroma karta Slovenije, temveč je pripomoček, s katerim lahko dobiš idejo, katero točko v Sloveniji še obiskati.«
»Že danes recimo so investitorji, ki izhajajo iz ZDA, tretji po naložbah, nekje milijardo in pol tujih neposrednih naložb imamo in to številko želimo še povečati.«
»V Evropi igramo v prvi ligi!«
»Stroški zastopanja in ekonomskih ter pravnih strokovnjakov, ki jih je angažirala odvetniška pisarna, so znašali 1,2 milijona evrov, taksa za arbitražo 200.000 evrov, skupni stroški nasprotne stranke 1,1 milijona evrov, zamudne obresti do danes pa 2,8 milijona evrov.«
»Ker je bila razlika v ceni velika, smo v Telekomu cenitvi ugovarjali, ker se strankama ni uspelo dogovoriti glede primerne vrednosti tretjinskega deleža, je drugi družbenik vložil zahtevo za arbitražo s sedežem v Ženevi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju